Case: Cleanroom Norge

Vi produserte video tilpasset sosiale medier for Cleanroom Norge. Cleanroom Norge selger elektroniske rengjøringsprodukter til hjemmet. Deres mestselgende produkt er deres nylig lanserte robotstøvsuger, RoboRock. TrendApt fikk i oppdrag å produsere video for deres kanaler i sosiale medier.

TrendApt sto for å utvikle idé/storyboard, filme og redigering. Cleanroom Norge ønsket en film som skulle være kort og poengtert. Etter vi hadde funnet en idé sammen med kunde satt vi oss ned for å skissere storyboard. 

Under innspillingsdagen var ingenting overlatt til tilfeldighetene. Vi filmet til vi fikk de beste bildene og kunde var fornøyd med fremstilling av produktet. Etter en dag med mye støvsuging og vasking startet etterarbeidet av filmen. 

Farger og lys ble justert for at produkt og budskapet skulle komme tydelig frem. Musikk til filmen ble valgt og filmen ble klippet. Etter tilbakemeldinger og småendringer var filmen klar. 

Filmen ble til slutt brukt av kunde i sin kampanje ved lansering av RoboRock støvsugeren.

 

Vi vil gjerne hjelpe deg

Ønsker du hjelp med din markedsføring? Vi setter gjerne av tid til en uforpliktende prat med deg! Legg igjen din informasjon, så kontakter vi deg så fort som mulig.